Maks Matematyczny 2017
Dodane przez Ewa Ziarkowska dnia Październik 16 2017 23:00:00
  Internetowy i Interaktywny Konkurs Matematyczny
   
Konkurs odbędzie się 19 października w salach 3 i 4. 
I tura  o 12.30,  II tura  o 13.20. Prosimy o zapoznanie się z terminem    i miejscem konkursu oraz regulaminem.

                         Zapraszamy 
  Agnieszka Hejmann, Justyna Kubera, Magdalena Lubińska,
Joanna Rutkowska, Katarzyna Zarzyka, Ewa Ziarkowska

Rozszerzona zawartość newsa

Sala 3, godz.12.30-13.15

Opiekun: E. Ziarkowska



Sala 4, godz. 12.30-13.15

Opiekun: K. Zarzyka


1em - 3 uczniów

Gauza, Niedźwiecki, Wiśniewski


3 kl-1 uczeń

Adrian Pipowski



1 kl -  7 uczniów

Cyprian Nowak

Kacper Janicki

Mateusz Gawarkiewicz

Albert Miękczyński

Piotr Adamik

Hubert Mokry

Rafał Weinerowski



2 em- 1 uczeń

Muzolf

 

1 gm - 2 uczniów

Sobański, Sakalski

 

2 bim- 3 uczniów

Ditrich, Remus, Jaworska

 

4 kl -1 uczeń

Bartosz Kalinowski

 

2 kl - 1 uczeń

Szymon Lipiński










Sala 3, godz. 13.20-14.05

Opiekun: J.Rutkowska

Sala 4, godz. 13.20-14.05

Opiekun: M. Lubińska



2gm - 5 uczniów


Wardowski, Witomski, Owczarek, Warlewski,Starzec


2 em - 10 uczniów

Magdziarz, Smolinski, Borchardt, Kurek, Konera, Walkowiak, Omasta, Górecki, Szczęsny, Olszewski


3 ahm - 2 uczniów


Kropiwnicki, Kilan

 

3 em - 1 uczeń

Mateusz Bergman

 

Nauczyciel odpowiedzialny za poprawność informatyczną : Agnieszka Hejmann





Zadaniem konkursowym uczestnika konkursu jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu. Opis zadań pojawia się na podlinkowanej stronie, około godziny 18:00 dzień przed konkursem. Zachęcamy do treningu w ubiegłorocznych zadaniach oraz do rejestracji szkoły.

PRZEBIEG KONKURSU

1. Nauczyciel (Szkolny Koordynator Konkursu) zgłasza szkołę poprzez formularz na stronie. 
2. Szkolny Koordynator Konkursu otrzymuje hasło szkoły, które umożliwi uczniom wzięcie udziału w konkursie. 
3. Zadaniem konkursowym uczestników jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu przez 60 minut, ale między godziną 8:00 a 16:00. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu. 
4. Zawody mogą być zrealizowane w sali informatycznej, na komputerze z dostępem do Internetu. Jeśli ilość uczestników przekracza liczbę komputerów, dozwolone jest przeprowadzenie konkursu w kilku turach, pamiętając że podejścia każdy uczestnik musi rozpocząć w godzinach 8:00 - 15:00, w dniu konkursu. W przypadku problemów z dostępem do komputerów dopuszcza się możliwość wzięcia udziału w zawodach przy wykorzystaniu telefonu komórkowego, tabletu, laptopa itp. 
5. Dostęp do zadań konkursowych będzie możliwy po uzupełnieniu przez ucznia formularza konkursowego, do którego pojawi się link na stronie www.mogalo.pl w dniu konkursu. W formularzu konieczne będzie uzupełnienie informacji takich jak: imię, nazwisko, klasa ucznia oraz hasło szkoły. Szkolny Koordynator Konkursu osobiście wpisuje tylko hasło szkoły w formularze konkursowe uczestników. 
6. Każdy uczestnik jednorazowo może przeznaczyć maksymalnie 60 minut na rozwiązywanie zadań. W tym czasie może grać dowolną ilość razy, w celu uzyskania jak najwyższej sumy najlepszych wyników w obu grach. Zadania dla poszczególnych kategorii wiekowych mogą się różnić. 
7. Wyniki konkursu zostaną przekazane na adres e-mail Szkolnego Koordynatora Konkursu, najpóźniej do 2 tygodni po konkursie.